torstai 3. marraskuuta 2011

Haaste

Yleensä en tälläisiin lähde ihan siitä syystä ettei minulla ole mitään viisasta tai tyhmää kerrottavaa itsestäni. Olen aika tylsä tyyppi. :D

A) Kiitä haasteen antajaa.
Kiitos Miia R.

B) Haasta kahdeksan blokkaajaa.
Anteeksi kauhiasti mutta olen niin uusi että tuskin edes tunnen 8 eri blogia ja olen laiska etsimään. :3

C) Ilmoita näille kahdeksalle haasteesta.
Kohta B

D) Kerro kahdeksan satunnaista faktaa itsestäsi.

1) Pidän videoiden tekoa harrastuksenani. Se on rentouttavaa. 

2) Ponillani Kossulla pidän pienille ja toisinaan isommillekkin lapsille talutustunteja/puolituntisia. Ratsastajia riittäisi vaikka joka viikonpäiväksi mutta otan vain 2 nenää maanantaisin ja keskiviikkoisin.

3) Olen todella laiska kouluratsastaja. Mielummin lähden maastoon.

4) Istuskellessani illat koneella katselen mielelläni youtubesta pelivideoita. Heppavideoita vähemmän.

5) Inhokki tekemiseni on siivoaminen ja kämppä on sen näköinen...

6) Rakastan nukkumista. Voin nukkua helposti 12 tuntia putkeen jos on mahdollista. Siksi laitan viikonloppuisinkin herätyskellon soimaan ettei koko vapaa mene pelkkään nukkumiseen.

7) Paras suklaamerkki on Geisha mutta myös perus fazerin sininen kelpaa.

8) Kossu poika asustelee toista vuotta pihatossa ja viihtyy siellä paremmin kuin boksissa.

Näin loppuun lisää inffoa minusta Youtube tyyliin: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti