maanantai 9. huhtikuuta 2012

Kärryily lenkki

Eräänä aurinkoisena kevät päivänä päätimme lähteä lähes koko talli porukalla lenkille. Mukaan tuli myös kymmenen vuotias Heidi joka kärsivällisesti kuvasi koko lenkin.

Kossu oli, kuten aina kärryillessä, kovin innokas alkumatkasta ja halusi laukata jatkuvasti nokkahevosen ohi, niin että sai pidätellä todenteolla. Loppumatka kävi hiukan helpommin sillä poni oli niin väsynyt että hädintuskin jaksoi muiden perään ravata. Nurinkurista. Yleensä hevosilla on kiire kotiin, eikä kotoa pois, mutta ponit ovat kai oma lukunsa...

Puolessa välissä lenkkiä keksin karttaidean ja niinhän sen sitten toteutinkin. Oikeasti kävimme hieman pidemmän lenkin ja "kartta" ei lähde edes tallilta mutta ei kukaan sitä tiedä. ;D Paitsi, hupsis, nyt tietää...

Tässä muutamia kuvia suoraan nauhamateriaalilta kiskottuna koska enempää viisasta kerrottavaa tästä videosta ei ole.



Heidi harjasi Kossun...

...ja auttoi minua valjastuksessa.

Pikkuinen suokki Pihla


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä. :) Mutta kovin montaa lenkkiä täällä ei kyllä mene. :/

      Poista
  2. Mä innostuin ihan kokeilemaan tohon musiikkiin videota, tulee vähän ideaton ja laaduton, joten tuskin edes julkaisen tänne.. Sulla on tosi simppeli ja yksinkertainen ulkoasu. Odotin vähän nimen ja mustavalkoisuuden takia värikästä ja täydentävää kuvasatoa, mutten ihan tyytynyt. Tämän postauksen kuvat värittävät kuitenkin vähän valoista taustaa .

    http://elsanblogitus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia rakentavasta palautteesta! Koetan laittaa enemmän kuvia, mutta se on hankalaa kun mulla ei ole still kameraa/kuvaajaa koskaan käytössä. :D

      Laita ihmeessä linkki mulle videosta kun olen itte musiikin tehny! :D Haluisin nähä. Ja jos viitit laittaa mun tiedot inffoon jos julkaiset. :3

      Poista